tiistai 1. helmikuuta 2011

Valvekooma

Tässä joku päivä innostuin hieman putsaamaan lävistyksiäni, pieni urakkahan siinä on kun pitää muistaa osa reijistä putsata pelkällä vedellä etten kuivata niitä desinfiointi aineella ja sit muut saa putsata sillä mut korut kaikki käyn läpi desinfiointi aineella et niistä lähtee "kaikki" bakteerit. Jos oisin ollu oikeen innokas niin oisin varmaan siin välissä ennen ku tungen puhtaat korut takas niin keittäny ne mut tällä kertaa en jaksanu.
 Työssäoppimassa on ollu tosi mukavaa edelleenkin jalat vaan kipeytyy noo pitää kestää se, eilen lähdin aikaisemmin pois töistä ku tuli törkeen kipeeks pää ja noh illal oliki huono olo mut onneks se meni sillä että tänään olin jo ihan kunnossa uuteen päivään. Oli kyllä tosi kiireinen työpäivä ja tekemistä tosiaan oli. Sain myytyä omat valkoset maiharitkin pois, vieläkun pääsis noista valkosista creeperseistä eroon niin oisin ilonen kenkiini. No joo sillee että ei ois turhia kenkiä toss lojumassa. 

Mut joo eilen alotettiin urakkana mun hiusten värjäys joka oli hieman tuskallista huono vointisena ja tänään sitten saatiin päätökseen mun hiukset nyt oon tyytyväinen. Katotaan kuinka kauan oon tyytyväinen näihin ja haluan jotain uutta.
Mutta jooh ensin piti värjätä musta väri ja sitten tänään laitettiin blondi väri noihin siileihin kohtiin, nyt sitten voin laittaa hiukset sillee asiallisesti jos tilanne vaatii tai sitten jos haluan repästä niin voin vaikka laittaa keesin.
 Shoppailin sit vielä tänään voi voi.... Ei mulle sais antaa rahaa tosiaankaan, ostin uuden laukun nyt oon ilonen tuosta, se on sellanen et sinne mahtuu vaikka ja mitä. Tykkään isoista laukuista että voin raijata vaikka koko omaisuuteni no juuh se on pieni vitsi erään kaverini kanssa, että raijataan aina koko omausuutta mukana. Nii ja sit eksy mukaan Uniklubin Kultakalat cd-levy. Anttilassa alennuksessa enää häiritsee 2 cd-levyä. Noo joku päivä käyn kiltisti hakeen ne pois sieltä itelleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti