keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Ahmat tulevat

Oon täss monena iltana yrittäny saada tätä blogia jonkin näköiseksi, mutta oon nyt jonku verran tyytyväinen tähän mut kumminki joku päivä taas rupeen sörkkimään tätä. Mut juuh tylsää tuli täss ni alotin tota uudellee värkkää ja jos nyt tosiaan vaikka osaisin antaa ton olla noin. 
Tänään lähdin aikaisemmin töistä kun alko olee hieman heikko olo kahden aikoihin, teki pahaa ja päätä särki aika reilusti ja tuntu hieman kuumeiselta olo. Työkaveritkin sano et ehkä parempi lähtee kotia lepäilee et jos saisin itteni puol viideks kuntoon et oisin päässy alottaa autokoulun mut tein pika reissun autokoululla töitten jälkeen ja sovittiin siellä et jos en tänään oo siinä kunnossa että kykenisin sinne menemään niin se nainen siirtää mut siihen ryhmään joka alottaa tän kuun 28pv. No tottakai se mulle kelpaa kun ei mulla mikään älytön hätä oo ton kortin kanssa kun on niin paljon tuttuja ja kavereita joiden kyydillä voin kulkee. Eli nyt sit en oo ollu mitenkään häävissä kunnossa niin en sit tänään alottanu sitä autokoulua. Toivottavasti en oo mitenkää pahasti tulossa sairaaks, haluan kumminkin mennä vkl äidin luo taas vaihteeks ja sit oon niin huono siinä että olisin vaan kotona, sairasteleminen on tympeetä ku aika tulee niin helposti pitkäks. Töissä sentään saan ajan hyvin kulumaan.

Muistin tässä kerran et kirjotin alussa että en kirjota älyttömästi mitää blaablaa tekstiä mutta en oo voinu vastustaa älyttömiä selitysten sopertamista tänne.

Ajattelin käydä kattomassa Victoria ja ottaa siitä kuvan mutta höpsö ei pysyny hetkeäkään paikalla ja piristipä se karvapallo mun päivääkin.


4 kommenttia:

  1. aw victor ♥ vähä kiva tää uus ulkoasu :--) itehän komennan tompan tekeen mulle jonku siedettävän viikonloppuna :'D

    VastaaPoista
  2. no tappelen kokoajan silti vieläkin tän ulkoasun kanssa ^^''' en vieläkään oo päässy sellaseen hetkelliseen tyytyväisyyteen XD juuh victor vähän riehu kun yritin ottaa kuvaa siitä

    VastaaPoista
  3. jaa kävit mun victoria lainaamassa '3

    VastaaPoista
  4. no jooo, oli pakko kun täällä oli niin yksinäistä ja se sitten sai mut paremmalle tuulelle riehumalla

    VastaaPoista