maanantai 14. helmikuuta 2011

Comatose

Olin tossa tosiaan taas vkl äidin luona, oli kivaa lusmuilla siellä vaa ei tarttenu miettii kotitöitä lainkaan. Katottii telkkua ja oltii koneella, sit kuunneltii musaa ja puhuttiin tietty kaikellaista. Aika meni hirveen nopeeta taas siellä. Saunottiinkin ja mässättii kaikkee hyvää, on vaan nii oikeesti kivaa ku äitin kans vietetään ns. tyttöjen iltaa aina kun oon siellä.
Nii ne maiharit mitkä äiti osti nii ne on aivan ihanat tosi lämpimät nyt kun varsinkin tota pakkasta tuola on. Oli ihana kävellä töihin kun ei ollu kylmä jaloille. Sit sunnuntana kotia kun tulin nii käytii Minnan kans kaupassa ja ajelemassa jossain päin kokkolaa oltii jossain Kaustarin ja Vitsarin välillä nii olin sillee et missä helvetissä me ollaa ja noin 45 minaa nii Minnan työt alkais ja noo siin välis piti käyä kaupassakin.
No onneks kerettii hyvinki käydä, sit lusmuilinki vaan koko illan kotona en tehny mitään ja osittain huvittaakin kun yleensä teen kaikkee. Tai no kaikki aika meni siinä kun jäin koukkuun sarjaan jota useampi kaverini on alottanu kattoo nii oli sitten pakko itekkin kurkata. Eli siis oon kattonu panty and stocking with garterbelt sarjaa. Se on ihan huippu oon nauranu täälä kaksin kerroin sille. Pervoja kohtauksia ihan kivasti jonka takia ehkä jäinkin koukkuun siihen. Itseni mielestä pervot vitsit on vaan niin huippuja.
Tänään sit sentää aamulla nopeeta ennen töihim menoo alottelin siivoomaan joten pitäis nyt jatkaa jos vaikka jaksais. Sain vihdoin ja viimein muuten sen lumilaudan jos nyt vaan jostain kerkeis repii aikaa et pääsis laskettelee, nii ja noi pakkaset ees vähä hellittäis ettei naama palellu.
 
NIIN JOO HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ VAAN KAIKILLE!

2 kommenttia:

  1. Panty & stocking with garterbelt ;____:

    VastaaPoista
  2. niin hyvä sarja oon menos vikoissa jaksoissa ei tahtois kattoo loppuun ;___; kun hyvät sarjat loppuu liian nopeeta, mut minnan kanssa pähkäiltii et ois hauska cossia panty and stocking

    VastaaPoista