torstai 24. helmikuuta 2011

Sky is over

Voi voi voii.. shoppailu saa nyt kyllä stopata... joo tänäänkin ostin seppälästä karvamösän ja laukun. Noo ja sit ostin pitbullin t-paidankin, noo mut oikeesti mun on pakko ruveta säästää rahaa, tosin huomiselle keilaus reissu kaveri porukalla. 
Kyllä sen oon ansainnu ja kiva mennä pitkästä aikaa kavereiden kanssa keilaamaan ja varmaan taas eksytään meille kattoo leffoi sen jälkeen. 
Mutta joooh oon ollu jotenki ahkera tai siis oon tehny parina päivänä aika pitkiä päiviä, mut ei siin mitää kun on hyvä seura nii aika menee nopeeta ja kun vieläpä on ollu tekemistä nii ajan kulua en oo pahemmin huomannu. Huomenna sit lähden ehkäpä aikaisemmin pois töistä, mutta sit pitää tulla melkeempä suoraa kotia ja katella onko pizza tarvikkeita. Tahtoo pizzaa : ) Ajatus ei oikein kulje tai pysy yhtenäisenä, oon kai hieman väsyny. No mut onneks o pia vkl ja saa nukkua tai no en siitäkään niin mee vannomaan jos joku tulee kattoo meijä kämppää nii sit pitää keksii jnt tekemistä siks aikaa.
Tuunailin sit ton t-paidan kun puhuin ystäväni kans et ois ihana jostain XXL kokosesta paidasta tuunailla tunika tai mekko itelle, no senpä sit tein nyt. Iha onnistunu tuli oon ainakin tyytyväinen.

Otin sakset ja ompelukoneen kaveriks nii kyllä siitä jotain ihanaa luonnistui : DD Sit innostuinki napsii kuvia vaihteeks. Kohta voipi muuten sanoo et kuukauden päästä neulan alle, jos ei sit jo aikasemmi joku läväri.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti