maanantai 25. heinäkuuta 2011

Should I stay or should I go

hömm hömm~ pohdintaa pohditaa, ei enää oikee pysy perässä et mitä on viimeks tai täss lyhyes ajas tullu tehtyy x) noo perjantaina oltii kaverin kämpillä alottelemassa ja osa sit meistä lähti kaupungille ja osa jäi sinne kämpille :) kaupungilla tuli nähtyy tuttui ja porukka itellä taas vaihtu.... oon röyhkee ku karkaan aina, mut joooh eli hengailtii Jennin kaa samas porukas miss oltii keskiviikkonaki hypittii ees taas komian ja komia rockin puolella. 
Mut joo tosiaa ilta meni hyvin ja oli hauskaa, erään henkilön tosin tahtoisin nähdä vielä mut en tiiä miten saan hänet kiinni ja haluaako hän edes nähdä mua mut anyway kai mä häneen joskus taas törmään x)
....hups lauantaina taas komia rockis mut oli oikeestaan hyvä mennä ku näki pitkästä aikaa taas ullava+toholampi tuttuja :) lauantai iltakin meni hyvin ja oli hauskaa hyväs porukas.
Sunnuntai eli eilinen ...herään... ois pitäny mennä tapetoimaan mut otin pikkuset päikkärit nukuin jonnekki ilta 6-7 ja sit menin käymään sit siel asunnol kattelees et mitä muut on saanu aikaan ja söin samalla ekaa kertaa koko päivänä kunnolla. Eli eilinen oli yks kooma päivä, tänään oon sit senkin eestä tehny jnt. tapetoinu, repiny vanhoi tapettei poiis jaa hmm nii ja maalasin mä vähän aikaa Minnan kans mut tuntuu et se maalin haju tappaa.. Eipä sen erikoisempii :) huomenna sitten kohti kaustista äitin luo pitkästä aikaa <3 oon vaan yhen yön joka hieman harmittaa, mut toivottavasti pian toi remppa on ohi nii pääsee useemmin käymää äitilläkin :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti