sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

I think this is a song of hope

Oon täss ollu valitsemassa sopivii tapetteja uuteen kämppään, kovaa pohdintaa vieläkin. Tosin tänään sain päätettyy et mitä meinaan omaan huoneeseen laittaa ja sit saatiin me yks makuhuone tapetoituakkin. Iskä laitto saunaa kuntoon sillä välin et on tänää tullu tehtyy jnt. Ihan kivaa kun on remontoitavaa vähän ees siinä asunnossa, tulee oman näkönen ainaki siitä sit. No jooh huomenna sit hakee mulle ainaki tapetit tosin joudun odottaa et mun huoneeseen saadaan tehtyy yks seinä xD ennen kun pääsee tapetoimaan.
Niiin joo teinhän mä torstaina muutakin kun valitsin tapetteja, kävin kattomassa Harry Potterin, ah ihana päätös <3 pidin siitä juuri sellaisenaan. Hmm sit sen jälkeen tulinki vaan koomailee kotia, perjantai päiväki meni hieman koomaten mut sit iltapäivällä lähettii iskän kans moottoripyöräilee venjen moottoripyörällä. Oli ihan uskomattoman ihanaa olla taas kyydissä. Omasta mielestä se on jotenki rauhottavaa istua kyydissä vaikka ajelllaanki jnt 100 ja välil vähän lujempaakin. Mut jooh sit illal haettii viel pizzaa ja kaikkee muuta mässyy, katottii iskän kans sit leffaa :D oli ihan kivaa viettää aikaa hänen kanssaan ku tuntuu et ei enää pahemmi kerkee ees jutellakkaa mistää sen kans ku molemmat ollaa menossa omilla teillämme. 
Sit noh eksyinki kaupungille vielä illalla/yöllä olin jonku aikaa westissä mut kovin hiljasta ku kaikki kaverit oli  Animeconissa turussa, ite en päässy sinne kun ei ollut rahaa tarpeeks että oisin voinu lähtee sinne. No mut oli ihan hauskaa täälläkin. Lauantai iltana sit olinki Karon ja muiden kanssa eka westissä ja sit mentii Komiaa ku eräälle synttärisankarille oli varattu pöytä sieltä. Oli kyllä uskomattoman hauska ilta sekin venyi kovin pitkäksi ennen kun pääsi nukkumaan mut mitä pienistä, kun oli kerran hauskaa. Tänää aamulla meni sitten hieman pitkään toi nukkuminen ja iskä tuliki herättelee ku olin menny lupaamaan että tuun aikasin tapetoimaan sinne kämpille.... XD meni hetki ennenku sain itteni ylös sängystä. Eli joo olin tänää koko päivän siellä tapetoimassa ja nyt illalla sit kun tulin kotia nii Minnakin oli tullu takas nii senkans vaihdettiin kuulumiset ja sit se oli tuonu mulle Pockyjä <3 namnam~ mussutin niitä kun katoin ekaa Harry Potteria XD ajattelin kattoo kaikki täss pikkuhiljaa kai... x)
niin joo huomasin tossa et hiukset on vähän kasvanu mut eipä se haittaa mut ei sitä huomaa ku pitää hiuksii melkeen aina kiinni :) puhuttiinki sit Karon kans aika paljon hiuksista, lävistyksistä ja no tietty menneistä ja tästä hetkestä : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti