torstai 21. heinäkuuta 2011

my life is still going on

Eilinen meni koomaillessa kotosalla, huomasinpa et oon sit riehunu tapetoimas ku olin hieman jumissa aamulla et lihakset ei anna periks x) Sit kun Minna tuli töistä niin lähettii kaupungilla käymään ja sielt sitte Petrin, Juhon ja Arsin kämpille. Henggailtiin siel aikamme ja laulettii pari biisii singstaris ja lähettii porukal westii :) Perus et alku illasta porukka on kasas mut Jennillä ja mulla vaihtu vähän porukka ja siin sit tuli tutustuttua uusiin ihaniin tyyppeihin. Itel meni hieman myöhään mut onneks oon nyt ok kunnos, tai no en tiiä onko onneks ku pitää sit
mennä tapetoimaan seuraavaks. Toivottavasti siel ei tänää mee kauaa :) Voiiih tulis pian se Minnan pleikka 3 postis ja oma crazy factor tilaus, tilailin sieltä venytyskorui ja sit pari koruu huuleenki. noo näkee sit joskus. No joo tänään olin sit melkeempä koko päivän tapetoimas mut  saatiinpa molemmat eteiset tapetoitua, seuraavaks huomenna varmaan alotellaan keittiöö :) Kotia päästyäni täss hetki sitten rupesin ekana laittaa ruokaa ja nam nam~ laitoin pekonia, kanamunia ja perunamuusia. Niin hyvää ruokaa ja nyt sit mussutan sipsei ja dippiä XDD niih ku aateltii Minnan kans vähän herkutella hyvällä ruualla ja sipseillä ku saatii postis tänää pleikka 3 tai no Minnahan sen tosiaan tilas, nyt se on sit pelannu little big planet 2, aaaaahhh rakastuin noihin biiiseihin <3 
NIIIIN joo meillä asuu siili siel uudel asunnol, se on iiiihan pieni vielä se on kyll uskomattoman sulonen. Sekosin kun näin sen.. no eii mut siis jooh se on kyll söpö en oo keksiny sille viel nimee mut enköhän joskus keksi sille jonkun oikeen ihanan nimen. Pääsin siis ihan viereen kun se piipersi siin meijän pihalla nii kävin sit kokeilemassa/silittelemässä sen piikkejä, ne on yllättävän terävii ja sit se raukka siili "sähisi" mulle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti