keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Elämän piti jatkua.. vai painoiko joku pause nappulaa..

Voi voi, oon kyll nyt mussuttanu kaikkee valmisruokaa ihan hirveesti. Sillo maanantainahan isä tarjos grilliruuat sit illalla mentii kavereiden kaa hakee ruokaa kiinalaisesta ja sisko tarjos siel mulle ruuat. Sit eilen aamulla ennen ku näin kaveria nii kävin pizzalla....... mut jooh eilinen meni ommellessa erittäin keskittyneesti ku illalla huomasin et "hups söin viimeks aamulla..." mut jooh en sit jaksanu heti syyä ku olin saanu 2 kigurumia/haalaria valmiiks. Haettii auto siskonkans ku tänää ollaa menos käymää veljen luona mut jooh nii sit ku oltii haettu auto nii mentii kaverilla käymää nopsaa  et sain annettua sille ne haalarit ja Katri värjäs Minnan hiuksetkin sit siin samalla ku taas joutuu olee hetken ilman suihkua et joku tyyppi pääsee kattoo meijän suihkun tilantee eli siis kosteusmittauksen käy tekee huomenna. Meinasin tosiaa viimeyönä mennä kattoo sen harry potterin mut olin hieman heikossa kunnossa kun en ollu tosiaa syöny kunnolla sen aamun jälkee... söin sit ku pääsin takas kämpille ja koomailin mietiskellen elämää... 
Nyt sit oon vaan siistiny kämppää asuntoesittelyjä varten ku tänäänki kuulemma on tulos porukkaa :) mut jooh jossain vaihees karata sinne veljen luona käymää :D <3 ihanaa ku näkee hänen ja sit kihlattunsa koiria pitkästä aikaa, sit saan cossiini kuuluvan peruukin samalla reissulla. Mitäköhän muuta sitä tänään tekis ku kävis ullavassa  : / (siinä kuvaa kigurumeista keseneräisinä, toivotaan et saan kuvaa kun ne on kavereilla yllä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti