perjantai 8. heinäkuuta 2011

Before I Forget

Ollu ihan uskomattoman ihania päiviä kavereiden kanssa. Katottii tossa yks ilta ihan läppä leffa, ei siin voinu olla nauramatta. Oltiin siis Tomin kämpillä, Jennin, Minnan, Miikan, Tyttin ja Petrin kans.Sit seuraavana päivänä näinki Heidiä ja se tuli meillä käymään ja pelattiin Mario karttia :D <3 Meijän oli eka tarkotus olla kaupungilla mut päädyttiin meille. Sit myöhemmin päivällä lähin äitille, hups nukuin taas siellä kun pääsin sen kämpille mut sitte valvottii jonku aikaa äitin kans ku katottii tv:tä. Tänään sit käytiin äitin kaa kattoo kenkiä nii hupsiiii näin niin ihanan laukun et mun ilme oli kuulemma kertonu äitille jo kaiken. Siis tahdoin sen itelle... ja noh niin siinä sit kävi että sainkin sen ja sit löyty balleriinatki :D Nyt oon sit taas kokkolassa ja käväsin hetki sitten hakemassa kengät mitkä olin tilannu <3 hii ne on ihanat ja eiköhän nyt oo vähäks aikaa taas kenkiä : ) Niin joo ja äiti siisti mun hiuksiakin tänään aamulla. sori hieman sekava merkintä mut mulla on kiire tällähetkellä ja aattelin kirjottaa nyt etten unoha XD
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti