keskiviikko 12. tammikuuta 2011

We Stitch These Wounds

Innotuin tässä muokkailemaan tätä blogin ulkoasua, nyt se on ihan kivan näkönen ainakin mun mielestä ja oon iha tyytyväinen et mun taidoilla sain jotain tällaista aikaiseksi. Se aikaisempi ulkoasu oli hieman tylsä, mutta mitään väri muutoksia ei tullu en varmaan koskaan pääse tästä mustasta eroon.

Tänään yllättäen loppukin jo 11.30 koulu, opettaja kyseli aamusta meiltä et miten me halutaan tehä lähtee puol 12, 2 vai vasta puol 4. Noo arvata sen voi jo et jotkut haluu aikasin pois koulusta, mulle itelle se ois ollu yks ja sama ku on tekemistä nii aika menee nopsaa. Tosin tänää oli just projektityö päivä et aikaahan meiltä vaan meni siihen ku lähettii aikasemmin. Uskon ja tiedän että me kyllä saadaan se aikataulun mukaan valmiiks. Tahtoisin kyllä myös tehä takkia et perjantaina o seuraavan kerra takkitunteja, mut siihenkään ei oo hirveesti aikaa kuten sitä oon jo manannu osittain että miten kerkeen. Oon sentään jo päässy ompelemaan mut aina voi tulla yhtäkkiä jotain esteitä tai jumituskohtia. Niittien laittamisessa ehkä kestää eniten aikaa joten siks otin tänään takinpalasia kotia ja ajattelin reijittää niitä valmiiks et sit perjantaina vaa lätkii ne niitit. Tossa o kuva mun kaava asettelusta ku kerrankin sen muistin ottaa portfoliota varten, melkeempä aina oon unohtanu kuvan. Tosin en oo tehny yhtäkään portfoliota loppuun, kaikki on kesken jopa ne viimevuotisetkin.
 Eilen kävi niin sen H&M tylssäoppimisjutun kanssa että en päässy sinne ku ne ottaa mieluummin täysikäsiä töihin sinne ja hitto täytän just sit 18 ku se loppuu meillä. No kävin sit eilen sen jälkeen seppälästä kysymässä niin pyysivät siellä että käyn tänään uudelleen, kävimpäs lyhyen koulupäivän jälkeen siellä niin ihanaa pääsen sinne ja oon ollu joskus 9:llä luokalla siellä viikonverran niin ihan kiva mennä nyt pidemmäks aikaa sinne pääsee nyt opettelee kaikkee hienoo. Siellä oli myös tosi pirtee työilmapiiri ja seppälän tämänhetkinen myymäläpäällikkö on aivan älyttömän mukava ja rento joten viihtyisää aikaa varmasti.
Sen jälkeen käväsin sit pikasesti viel kiertelee kauppoja ja tarttuhan taas jotain mukaan, mutta tätä olinkin jo aikasemmin katsellut ja miettinyt. Ostin alennuksesta Mick's:stä tän liivin oli vaan 10€
 Ja vielä jnt tän päivän lookista, oli silleen aika tylsä mut oon sentään jotain väriä saanut puettua ylleni nyt välillä. Otin näitä kuvia pienellä kiireellä aamulla ennenkun lähin kouluun.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti