sunnuntai 16. tammikuuta 2011

God is a popstar

Takki on nyt sit tässä vaiheessa eili siitä puuttuu hihat, vuori ja sit huppu tosin se huppu tulee sillee et sen voi irrottaa. Se ei ois noin pitkälle valmis jos en ois jääny perjantaina ompelee vähän pidemmäks aikaa koululle sitä. Meillä loppu koulu jo puol 12 aikaa käväsin syömäs ja menin jatkaa vajaaks tunniks ompelemista. Ihanaa ku tuo sit valmistuu nii on nyt oikeen mittanen takki ja muutenki mun tyylinen. On se kivaa ku saa tehä kaikkee ja niistä tulee yleensä sellasia kuin on ollu tarkotuskin. Ens viikko enää koululla ja sit ihanaa pääseekin työssä oppimaan, jotain vaihtelua mutta harmi sinäänsä että ei nää koulukavereita sillä ajalla paljookaan.
 Innostuin vähän eilen illalla muuttamaan järjestystä huoneessani samalla tunnelmaa oli tuomassa Oomph! Truth or dare albumi, no tulipa siivottua huone nurkkia myöden pitkästä aikaan. Oli ihan kivaa ja vaihtelu piristää, tänään sit jatkoin siivoomista siivosin lopun kämpän tänään. No en oo pelkästään koko viikonloppuna siivonnu oon mä muutakin tehny sentään onneks tai no joo oon ollu muun ajan vaan koneella.



Pitänee ens viikolla mennä käymään Pitbulliin varaamaan tatuointia varten aikaa huhtikuulle kun täytän sit sen 18 vihdoin. Mut ideana on et laitan tatuoinnin yläselkään siinä on kasvotusten pääkallot ja niiden takaraivosta lähtee siivet sit niille kalloille tulee kruunut. Jos toi ei kertonu teille mitään nii näätte joskus kuvaa siitä tai sit jotku voi nähä sen livenäki. Tekis mieli laittaa uutta lävistystäkin mutta en oo vieläkään keksinyt että mitä haluan laittaa. Ens viikolla mun siskolla on tatuointi aika ois kiva päästä näkee ees hetkeks ku sitä tatskaa tehään sille.

2 kommenttia:

  1. jeeee mun täytyy nähä toi sun tatskan suunnitelma! tai joku piirrustus siitä:D
    haluisin itekki jonku pikkusen tatskan tonne nilkkaan sit elokuussa.. mut saa nähä uskallanko :D

    VastaaPoista