keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

When you're gone

Kuulin tänään jotain ihanaa, juttelin yhen tutun kanssa kaikellaista niin sitten se kerto siin mulle kuinka se oli sanonu miehelleen että "ois ihanaa jos sais kasvatettua omista lapsista Hennan kaltaisia, niin sillon kyllä uskois onnistuneen kasvatuksessa, sun vanhemmat saa olla ylpeitä itsestään kun on kasvatteneet sun kaltasen ihmisen" tuli hieman sanaton olo, mutta oon mä kyllä itekkin tyytyväinen siihen kasvatukseen minkä oon saanu, tietty oli pakko mainita tuosta omille vanhemmilleni tänään. Ja sit eilen kun ompelin niitä verhoja nii hämmennyin kun iskä sano et "muistutat äitiäs ku siivoilet ja teet kaikkee koko ajan" tarkotti sillä et järjestän ja siivoilen ahkerasti. Mut äiti onki aina ollu mun sankari ja ihana malli. 
Nii oon nyt taas ottanu huonees pienen projektin tai no se o kyll jo ohi ja kirjottelin siitä välillä facebookissakin. Siis eli nyt tein uudet paneeli verhot ja koriste tyynyt, sit iskän kanssa käytiin hakee tänään ekstemporee mulle se matto synttärilahjaks se ite sitä mulle ehotti et saan sen jos haluun vaan. Eipä mulla ois ollukkaa oikee mitää toiveita tai no ois mut liian kalliita ja ne joudun jonain päivänä hankkimaan itse.





  Viikonloppuna onkin sitten mun synttärit vietellään niitä kaveriporukalla täälä meillä kotona. Mutta sen sanon vaikka täytänki 18 nii ikinä en ikinä tuu olemaan aikuinen, käyttäydyn niin lapsellisesti kuin lystään eli omana itsenäni tuolla maailmalla liikun ja täällä netissä.

Mut joo tosiaan sain iskältä ennakkoon synttäri lahjan, äitiltä varmaan rahaa. No maanantaina aattelin shoppailla synttäreitten kunniaks ja ku opintotukikin tulee maanantaina. Oon töissä löytäny vaikka mitä kivaa mitä pitää ostaa sit. Nii joo ja täss kevään aikana tuun hommaamaan varmaan noi vansin kengät ja jossain vaihees noi conversetkin. Juh töistä vielä ens viikko onki jo viimenen viikko siellä, hieman surettaa kun tuolla on oikeesti niin kivaa olla töissä ja huippu työporukka. Kyllä jään kaipaamaan näitä työpäiviä. Mut sit käyn jossain vaiheessa laittaa varmaan sen kielikorun et koulussa saan ihan rauhassa sössöttää mut en viel viitti käyä ku töis ei oikee oo kiva ruveta sössöttää ku asiakkaille joutuu kumminki puhumaa.
Vähä sekava merkintä mut paskat sill oo mitää väliä XDD Joo loppuviikosta uutta merkintää tai sit alkuviikosta.

2 kommenttia:

  1. MITÄ HALUUT SYNTTÄRILAHJAKS!!?? >8O

    VastaaPoista
  2. ääää höpsö en tiiä XDD päätä ite nii se on sit kans ylläri XDDD

    VastaaPoista