keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Between Angels And Insects

Voihan, en päässykkää aamulla lääkäriin sieltä soitettii et se lääkäri on sairaana ja aika siirty perjantai aamulle. No kunha mahdollisimman pian saa kaikken tarvittavan ajokorttia varten niin hyvä. No mut sentää yllätyksellä pääsinkin jo tänään ajamaan autolla, hiii oli kivaa niin joo ja tosiaan huomenna uudelleen. Ajo ope sanoki et voi olla aika tiheetä ajotunteja ku kuukausi mun synttäreihin eipä se pahemmin haittaakkaan mua, mut sillee harmi kun joudun välillä kesken päivän töistä poistuu. Tosin tänäänkin ahkeroin oikein kunnolla ja palkitsin hieman itteeni ostamalla paidan ja laukun joita oon kuolannu koko top jakson alun. Molemmat tosin onneks siirty aleen nii siks uskalsin ne ostaa, siel on kyllä vieläkin ihan liikaa kaikkee ihanaa ostettavaa. Kesäks ois kiva uudet bikinit ja kesämekkoo, voi vaikka ja mitä. Mut nyt sit pistän loput rahat säästöön. Yritin tossa ottaa jotain fiksua kuvaa siitä paidasta ja laukusta. Siin paidas o yläosas vähänku romance tyylillä laitettu koriste ja sit "kengurutasku" tosin taskuna sitä ei oikeen voi pitää. 
 Ai nii joo tänään oli aivan sairaan ihana sää, tosi lämmin ja lumiki hieman sulaili toivottavasti vaan jatkuis tollasena keli. Käytiin töissä vaihtamassa näyteikkunaan kylttejä nii huh siel oli kuuma naureskeltiinki et pitäs käyä siwasta hakee juotavaa ja jäädä sinne ottaa aurinkoo.
Huomenna luultavasti taas ikkunaan poseeraamaan vähän pidemmäksi aikaa. Mä oon niin tyytyväinen työssäoppimis paikkaani, siel on nii rentomeininki ja kiva työskennellä. Tosin välillä kyllä kaipaan kouluun kavereiden takia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti