keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Goodbye

Joo oon hieman luovuttanu jo sen rahan keräämisen sunhteen ja sit kun puhuin luokkalaisen kaa tatskan ottamisesta nii se ainaki suositteli enempi sitä syksyä et kun sillon alkaa kumminki kylmenee, ja nyt sentää rupee hiema lämpenee jo nii pelkään hieman sentään ku se tulis olee eka tatska nii et tulehduttaisin sen. Nii ja tosiaa rahatilanne ei taida sopia siihen ja jos vaikka kesällä sais töitä nii säästäis rahaa sit kesältä sitä tatskaa varten. Mut jooh jossain vaiheessa jotain läväriä oon suunnitellu kieleen ja napaan et vois laittaa, ne o vähä varmemmat mut kieli joutuu oottaa vielä. Sit on sitä käyny mielessä että laittais huuleen iha toho ton vanhan vieree sille kaverin.

Nii joo olin tässä  maanantaina töissä vielä mut nyt on alkanu se näyttö eilen ja tänäänkin oon ahkeroinu sen parissa ja se on riistäny mun hermoja. Loppuviikosta sit takas töihin jos saan huomenan valmiiks sen mekon. Ne kaavat olikin sitten hieman vaikeammat kuin kuvittelinkaan, syytän Minnaa siitä kun halus sellasen mallin itselleen. Jooh oli sillä varmaa hauskaa istua joku kolme tuntia meijä luokassa ku kaikki sähelsi siin leikkuupöydän luona vuorotellen ja ite olin melkee koko päivän siinä. Löyty sit aivan ihana kangas siihen mekkoon ja ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nyt se tässä mua häiritseekin hieman et se täytyy onnistua et se siis näyttää hyvältä vielä sen lisäks et se on ihana kangas. Mut Minna tulee olee kaunis valmistujaisissa... eheh joo omakehu haisee no eiiii mut siis se mekko millasen se halus niin mielestäni se on just eikä melkeen sen kropan mallille täydellinen ja se värikin on tooosi hyvä, i like. :D Toi kangas tosin tossa kuvassa kiiltää ihan helvetisti kun piti ottaa salamavalolla ois muuten näkyny huonosti.
Eilen koulun jälkeen jouduin menee teoriatunnille ja hakee sitä ennen siihen mekkoon vuorikankaan. Sit teoria tunnin jälkeen menin käymään viel töissä, ostin sit mekon mikä oli menny alennukseen nyt siel himottaa tällähetkellä enää yks mekko mikä pitää saada kesäks. Mut sitte tuhottomasti kaikkee muuta kivaa siel on mitä haluaisin ostaa kuten arvata saattaa.



 Tänään tosiaa ei mitää erikoista oo tapahtunu paitti no Minna sähelsi hiema cittarissa siitä ei sen enempää. No mut nyt ois pieni urakka kun pitäs pakata astioita laatikkoon mitä mulle ja Minnalle o ostettu ja o lahjaks saatu. Eli kasailen laatikoita sit jotain hamaa tulevaisuutta varten täällä jos jaksaisi tai löytäisin leveetä teippiä.



Niin joo ja kiva Minna oli löytäny jostain Super Mario sunshine pelin, kivaa pääsee sitäkin pelaa pitkästä aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti