tiistai 10. toukokuuta 2011

This is the world we live in And these are the hands we're given....

 uutta projektia ja säätöä tässä XD

 oon tässä suunnitellu itelle haalaria ja se on tossa vaiheessa... eli kankaat ja tribaalia varten kaava ;) mut seki hieman kesken sitä pitää viel säätää et se on sellanen mitä jaksan katella... toi on kyll vaikeeta tehä tota kaavaa kun se tulee nii isoks nii ärrr meinaa järkimennä  et saisin sen näyttää hyvältä.. nii ja tunnistajat tunnistaa ton tribaalin :D


tän päivän lookki aika yksin kertanen, toi dissun t-paita ja noi farkut sain Katrilta eilen kun olin siellä kattelemassa draamaa sen kans : ) oon ilonen tosta t-paidasta kun oon haaveillu siitä : DD 
 nukuin tänää vähä... koulu loppu 12 aikaa jo ja ku tulin kotia nii datailin jonku aikaa ja menin sit sängylle ja hups nukahdin siihen. ois ollu hiton ihana sääki ulkona et siel ois voinu tehä jotain ja sit oli mulla suunnitelmissa alottaa se haalari tänää mut ei sit ehkäpä huomenna. ihanaa ku puut vihertää mut yks huono puoli mulla o ehkä siitepöly allergia XD noo sit tosiaa herättyäni datailin ja pesin pyykkiä, raahauduin kauppaan hakee herkkuja ja sorruin tänää sit pitämään karkkipäivän.... ^^''''

Sit oonki vaa oikeestaa herkutellu ja dataillu niin joo ja yritin säätää sen tribaali kaavan kanssa et se ois ees valmis huomiseks.. mut en sitäkää jaksanu loppuun tehä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti