tiistai 17. toukokuuta 2011

Jobbbb

AAa.. mitään kummallisempia ei oo tapahtunu. Tai no joo ens tiistaina työhaastatteluun, wuhuuu kyllä tää mun elämä alkaa menee mallilleen jos nyt töiden suhteen tärppäis. Sit on mulle muitaki töitä tarjottu, nii ja onhan mulla aina jnt pikku ompelu juttuja menossa. No joo ei sit kai muuten mitää erikoista, paranemaan päin vieläkin, oon ollu vieläki nuhassa tai sit se johtuu tosta pölystä mitä meijä kämpässä on ku se suihkuremppa aiheutti kauheesti pölyy ku piti ottaa kaikki laatatki pois. Tai sit mulla o oikeesti siitepöly alleergia mut nooh en jaksa sillee miettiä et mistä nuha johtuu eiköhä  se joskus lopu.
Ihanaa viikonloppu eessa oon ollu vähän tööt koko viikon, nii ja seki o viel ihanampaa ku pääsee pitkästä aikaa Miikan luo, jnt 3 viikkoo sitte viimeks nähny mussun. 
Viikonloppuna muutenki suunnitelmii mennään mun ja Miikan kaverin kotia.. varmaa tulee otettuu jotain X) Sit tais lauantaillekki olla jnt mut nyt yhtäkkii en muista et mitä. Mut kivaa ku mun luokkakaveri on menossa huomenna Ouluun niin saan junaseuraa :) Nytki pitäs muka kasailla kamoja vkl varten mut ei jaksa, jotenki kummassa mut kohta vois myös mennä kyllä nukkumaanki.
 Katrilta saanu aiiiivan ihania vaatteita toi paita ja sit sortsit o Katrilta, hän oli joskus miettiny tosta paidasta et se ois mun tyylinen. Ite tykkään hirveesti siitä :)
 Tälläkertaa ompelu touhuissa en oo saanu kaaokseen omaa huonetta, oon saanu ton haalarin aika hyvälle mallille sillee. Toi slipknotin tribaali oli tuskaa asetella tohon pitäs vaan ommella paikallee siihe mut taitaa mennä ens viikolle tuon loppuun tekeminen. Ihanaa ku sit o olo haalari et just jos viettää päivän vaa kotona nii voi kiskoo ton vaa päälle :)

 Niin joo ja ...sorruin tosiaan shoppailemaan ku oli tullu ruokarahakorvaukset työssäoppimisajalta nii meninpä seppälässä tietty käymään nii löyty kaikkee aletuotteita taas. Eli ostin tollasen kivan maastohuivin, tykkään ite paljon tosta oon jotenki innostunu pukee oliivinvihreetä nii ja punasta mut nyt ei mitää punasta tarttunu mukaan. Sit tollanen "bolero" nyt vaan ku löytäs jonku kivan mekon, tai no itseasiassa oon löytäny sellasen minkä haluaisin mut taitaa viel joutaa oottaa se mekko.

 Sit neuleita ei oo koskaan liikaa nii ostin mustan miss o huppu, toi oli niin kivan näkönen ja eikä ollu kalliskaan nii tietysti ostin sen. Oon täss kaivannu jnt perus farkkuhametta nii ostin tollasen yksinkertasen siin ei iha kokonaa vyötärölle asti näy siin o vaa iha kuminauhavyötärö joka o iha kiva oikeestaa ku toi on sellane et kiskoo vaa päälle, easy. :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti