sunnuntai 8. toukokuuta 2011

näkökulma muuttuu linnusta sammakoksi....

perjantain lookki aika normi, toi oli kiva tuo minnan pitbull tattoo huppari semmone sopiva ei ollu liia kuuma eikä kylmä : DD koska oli viel hiema flunssane olo eikä oikee tienny et onko kuumetta vielä. Siks tosiaan jäinkin kokkolaan viikonlopuks enkä lähteny sinne ouluun. Mut nyt onneks oon jo elävienkirjoissa, helpottunu olo itelläki tosin pieni nuha vaivaa mua. Ei estelly viikonlopun menoa, perjantai iltana olin Katrin luona shoppailun jälkeen kun siel oli Jenni ja Karokin. Muuta porukkaa alko ilmestyy sit pikkuhiljaa myös sinne kämpille ku oltii lähös kaupungille ja baareilee illalla. Ite en ollu myöhään kaupungilla vielä pienen huonokuntoisuuden vuoks ja sit ei sillee varaa pahemmi oo kitata baaris... kallista touhuu XD mut joo sit lauantaina jälleen Katrin kämpillä ja länkkäris biknikillä : D porukalla sit takas Katrin kämpille kattoo leffoja porukalla. Oli kyllä ihana viikonloppu. Harmitti kyllä suuresti se että en päässy ouluun koska sielläki ois oottanu mua ihana viikonloppu. Noo ensviikonloppuna pääsee sit Miikan luo <3


 löysin anttilasta 4€ ton levyn : DDD happy
 sit seppälästä löyty punanen huppari, oon ettiny jotain tollasta perushupparia itelle mut ollu todellaki ettimisen takana ku halusin puhtaan punasen
 sit ostin uuden RE pelin : ) sit toi paholainen pukeutuu pradaan, katottii se katrilla kerran nii tahdoin sen itellekki oli nii hyvä. sit ton yhen oon ostanu jossain vaiheessa tällä viikolla
niin joo ja sit seppälästä löyty viel alennuksesta setti käsikoruja <3

....taas vaihteeks tämmönen sekava merkintä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti