perjantai 24. helmikuuta 2012

Something odd is happening

JEEEIII!!! nyt on sit vihdoin ja viimein talviloma <3 saa nukkua Matin vieressä :)) ja sit saa nukkua niin myöhään ku jaksaa :D sit loppuviikosta toteutetaan harry potter maratooni. Eilen katottiin Transporter 1 ja tänään ois sit tarkotus kattoa se 2 jei~ 
Sain tossa koulun jälkeen tehtyä yhen sisustuskurssin tehtävän ja muokkailtua opinnäytetyötä :) nyt sit en mieti vähään aikaan mitään kouluun liittyen x) 
Tänään oli muuten AMK:lla tai no kampusalueella ennemminki, niin siis siel oli pommiuhka o-o'''' (pari linkkiä aiheesta > http://www.yle.fi/alueet/keski-pohjanmaa/2012/02/uhkaava_facebook-pila_tyhjensi_kokkolan_kampuksen_3284751.html http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022415247496_uu.shtml )
Olin hieman hämilläni kun kuulin siitä, no mut onneks mitään ei kerenny tapahtua. Ois ollu aika kurja loman alku jos siel ois kerenny tapahtua jtn. 
Lomasta puheenollen on hauskaa kun aina ku joku loma alkaa nii kaikki kyselee et mitä suunnitelmii on, nii mulla kans ei oo ikinä mitää erikoisii suunnitelmii. Tälläki hetkellä oon aatellu et hengailen kavereiden kans ja otan rennosti :D niin ja syön hyvin XD
NIIN joo oon ehkä maininnu en oo varma, mut siis kumminki vihdoin ja viimein mun vessa rempattiin. Sillon ku rempattiin koko kämppä nii sovittiin et rempataan vessa myöhemmin. Suihkuunkin pitäs laittaa jotku laatikostot et se ois siistimmän näkönen. Nyt toi pikkuvessa on ihanan näkönen, siel on paaljon paljon peiliä :D Alunperin siel vessas oli tommonen pienikukkaprintti tapetti ja nyt laitettiin sellanen kaunis tapetti miss on kaunokirjaimia. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti