lauantai 4. helmikuuta 2012

life as we know it

Tidii~ eipä tässä oo tapahtunu mitään erikoista x) koulussa oon vaan ollu ja lusmuillu illat. Olinhan mä tossa jossain vaiheessa sairaanakin niin et oli ääni poissa. Olin pois koulusta pitkästä aikaa x) siis oon niin harvoin pois, sairastelen vaan lomilla. No jooh eli koulus ollaan päästy sisutuskurssilla varmaanki puoleen väliin ku työt alkaa olla päätöksessä ja ruvetaan järjestelee näyttelyä. Sit sen jälkeen ruvetaan tekee jtn asiakas juttua. Muodistamiskurssilla jatkuu sama vanhojen tai pienien vaatteiden muokkaamista ja korjaamista :) Tein niil tunneilla tosiaan sen pleiseri+huppari yhdistelmän.
Niin joo nyt on ollu sitten kunnolla puhetta opinnäytetyöstä ja kaikki tunnit on sovittu et millon saadaan tehä sitä koulussakin ja oonhan mä tosiaan alottanu sitä kirjallistakin vähän. Kaavojen pariin ku pääsis niin ois ihan hyvässä vaiheessa se työ. Mallin sentään oon saanu päätettyä että millasen teen ja kengätkin tulee ensviikolla niin sitten ehkä jos nekin inspirois. Sit vois alkaa miettiä materiaaleja siihen mekkoon ja korsettiin. 

 gina tricosta toi paskeri 1,9e ja glitteristä noi korvikset 3,5e
 haettiin iskän kans mulle uudet talvikengät clikistä 59.95e
 no voipi hieman arvailla jo että cybershopin alesta nää housut jtn 25e
 clars ohlsonista käytii hakee sprayilma juttu et sain puhistettuu kannettavaa ja tollanen usb tuuletin juttu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti