tiistai 14. helmikuuta 2012

Something borrowed

Toissapäivänä ruvettiin kattoo mun konetta läpi hieman jos saatas tehtyy sille jtn että se eläis pidempään. Noh ajateltiin et asennetaan xp ja nyt se ei jostain kumman syystä ollu halukas yhteistyöhön. Noo katottiin eilen illemmalla varmaan uusiks mut sitä ennen tehiin Matin kans suklaata. Nam nam~ niin sit illalla saatiin siihen jtn. elämää, siis siihen koneeseen. Pitää täss joku päivä katella sitä konetta ja jatkaa asennusten suhteen. Rupeen olee koneella kotosalla sit uudelleen taas kun saadaan se kone kuntoon :)

Vähään aikaan ei oo sit muuten tapahtunu mitään erikoista oon koulussa tehny tauoilla opinnäytetyön koeversiota että se lopullinen sit onnistuis kunnolla. Kankaitakin oon jo käyny kattelees ja alkaa olla jo hyvällä mallilla koko homma :D hiihtolomaviikolla kun sais haettuu ne kankaat niin pääsee sit heti tekee sitä kun tulee kouluuun. Kirjallistakin oon tehny vaikka siitä en nyt juurikaan välitä mut nyt se ehkä hieman tyssää kun se kone on siinä kunnossa missä onkaan x)

NIIN JOO alotettiin koulussa blogia sillä sit vältetään portfolion tekemiset yheltä kurssilta.
http://vaate09.blogspot.com/

Tekismieli shoppailla kaikkee kivaa, oon joku kerta tässä tehny sellasen pienen kokoelman mitä haluaisin. x)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti