tiistai 10. tammikuuta 2012

sick and tired

Huoh.. Oon ollu eilisen ja tämän päivän sairaana.. tai no olin jo sunnuntaina varmaan sairas. Eli oon ollu kuumeessa ja kauhee nuha, niin joo ja ääntä ei tuntunu lähtevän sunnuntaina eikä eilenkään. Onneks Matti on pitäny mulle seuraa kun mihinkään en oo voinu lähtee sairaana. Niin ja onhan Mattiki ollu tosi flunssanen nyt nii ei tartte pelätä et sille tarttuu tää xD Mut jooh alotettii kattoo Full Metal Alchemist Brotherhood animee. En oo pitkään aikaan kattonu mitää sarjaa ja Walking Dead sarja on tauolla... :(( Minnankin kans katoin sit Deadman Wonderland sarjan ja se kai loppu jos ei sit joskus sadanvuoden päästä tehä siihen jatkoo x) 
Huomenna ehkä sit takas koulunpenkille... tosin jos oon sellases kunnossa aamulla :/ toivottavasti. En jaksa olla vaan kotona ja nukkua.. nukuin melkeempä koko eilisen päivän ja tänäänkin on tullu vaan nukuttua.



1 kommentti: