keskiviikko 11. tammikuuta 2012

School stuff

AAARRHHGG!! selkään sattuu.. tai se on vähän jumissa. Olin tänään koulussa ja siellä sit totesin et tuolla ammatilla pilaan selkäni x) Aamulla ehkä tosin olin vielä kuumehöyryissä tai jtn. olin niin tööt ruokailuun asti. Sitte hieman piristyin ja aloin innostumaankin ompelemisen suhteen xD Sain tän päivän aikana tehtyä loppuun sen "housuista hame" jutun. Eli tein tosi yksinkertasen hameen ja kaveriks kivan pussukka laukun <3 Niin joo ja eilen olin ettiny malleja opinnäytetyötä varten eli oon tekemässä omaa valmistujaismekkoa. Etin erillaisia malleja mitkä näyttää kivalta mielestäni ja sit rupeen soveltamaan. Nii ja tietty rupesin sit kattelee kenkiä josko niistäkin tulis inspiraatiota :)) 
Nyt on vaan hirvee nälkä ettei voi ajatella mitään xD laitoin lasagnettea, haaveilin siitä kävelymatkan kotiin. Juuh ensimmäisenä tuli mieleen karvinen XD
Loppu illan suunnitelmiks FMAB ja west coastiiin :D Huomenna sit taas kouluun vaan 3 tunniks ja kotosalla vois yrittää suunnitella sitä mekkoa. Perjantaina ei tarttekkaan kouluun niin sillon sit vois kans yrittää tehä sit kirjallista osuutta XDD
 

 MEKOT EBAY, KENGÄT NELLY








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti