maanantai 2. tammikuuta 2012

Hello, it's new life... oh, I mean new year

Niin joo, vuosihan tässä vaihtuikin.. :) Oli kyllä hauskaa seuraa et ilta menikin tosi nopsaa, oltiin kaverin kämpillä hieman isommalla porukalla ja noh juotiin. Kävin sit torilla Matin kans kattomassa ilotulitukset, törmäiltiin sielläkin tuttuihin. Uah.. Tänään mulla alkoikin koulu... No joo ei se nyt niin paha oo, pianhan on hiihtoloma x) Tosiaan koulussa aloteltiin sisustus kurssilla. Tässä vaiheessa vielä vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Katotaan millon mulla menee järki, no ei. Tänään ois vielä tarkotus mennä kaverille kattomaan leffaa :) 28 viikkoa myöhemmin. Katottiin aikasemmin jo Matin, Jennin ja Joonaksen kanssa se 28 päivää myöhemmin. Et samalla porukalla toi toinenkin ois tarkotus kattoa. Itse en ollut nähny kyseisiä elokuvia joten siitä ihmisillä tuli ideaa et vois kattoa ne.
Kamerasta löytyi kuvanen välipäivinä ostetuista farkuista ja muusta krääsästä mitä löysin alemyynneistä ja sit tänään ostettiin mulle istuintyynyt lattialle. :D


2 kommenttia:

  1. Jeee mulla ei ees oo käytännösä hiihtolomaa! ku koulu loppuu kuukauden päästä.. ::D tosin se on lukuloma, ettei kauheena kyllä lohduta eeeh .....
    mut vähä kiva toi rusetti! ;__; <3 haluan shoppaileen!

    VastaaPoista
  2. ai nii epistä x) noo mut kyll sitä lukulomalla saa ottaa rennostikki :) se oli liian sulonen ja nyt vielä kun oon kasvattamassa hiuksia niin saan sit joskus laittaa tolla ne kiinni :)

    VastaaPoista