torstai 8. syyskuuta 2011

This is the life

Mun elämä on taas kääntyny päälaelle :) mut hyvällä tavalla, oon onnellinen. Mut jooh olin sillon vkl äitillä... yritän täss miettii et mitä on sen jälkeen tapahtunu :D voivoi dementtia on iskeny. Hmmm~ noh oon ollu koulussa ja tehny nahasta itelle laukkuu tänään sain omaltaosalta sen valmiiks pitää viel käyttää suutarilla jos sillä ois konsti yhteen juttuun et saisin sen käyttöön. Kuvien perusteella ollaan Iiriksen kans vaan sähläilty koulussa ei oo tehty oikeen mitään kehittävää XD välillä ollaan vaan istuskeltu ja puhuttu paskaa ja opettaja ei oo oikeen sit tykänny siitä. XDD nii joo ku nyt sain ton laukun valmiiks nii pitäs sit kehitellä uutta työtä ettei se opettaja keksi mulle jotain älytöntä XD niin ja vihdoinkin ostin ton serj tankianin levyn ja step up 3D leffan :) hihii~ viikonlopulle ei oo viel suunnitelmii oikeen et saapa nähdä mitä sitä keksii :D (sekava merkintä.... ajatukset sekasin... HYVÄLLÄ tavalla :D)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti