sunnuntai 4. syyskuuta 2011

hihii :) oon ollu nyt aika pirtee ku käväsin äitillä ja oon nähny äitiiki useammin. on naurettu kaikille paskoille meijän inside vitseille ja sit keksitty uusii paskoi juttui mut ei niille voi muutako nauraa. juuh eli olin tossa to-la äitin luona, oleskelin vaa siel ja sit äiti leikkas mun hiuksetkin :)) taas vaihteeks lyhyet~ me like :D nyt sit voi laittaa näitä jotenki, ku aina sillon kun mulla on ollu pitkät nii oon pitäny niitä kiinni XD sitt hmm lauantaina illalla oltii kaupungilla liikentees vähä hiljasta oli ku kaikki oli ympäri suomee menos siis kaverit, iha hauska ilta oli kyllä. mut tänään sit oon tehnykki vähän enempi kaikkee, käyny tunnin rääkkilenkillä, tehny koulu juttuja, käyny kattoo smurffit leffan ja pizzalla kavereiden kans. se leffa oli kyllä ihan älyttömän hauska. nyt sit vaan istuskelen täss koneella ja huomen taas kouluun. NIIN joo ja näöntarkistus en oikee tiiä toivonko et pitää ostaa uudet lasit XD siltä kantilta kyll ois kiva et haluan jokku toisenlaiset mut sit taas en haluu et näkö ois heikenny XDD mut jooh kouluun huomenna koomailee ja muuten ens viikolle ei oo suunnitelmii muutako et lauantaina westii XD oivoi...
 ENNEN JA JÄLKEEN XDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti