torstai 4. elokuuta 2011

Tell me now how your wings got broken

hmm, eilen tosiaa ku lähettii sinne iltatorille nii kierreltii siel ja ostettii metrilakuu<3 no jooh ja mentii sit Minnan ja Miikan kanssa syömään kiinalaiseen, namnam herkkuu pitkästä aikaa :) nii sit mentii takas torille ja porukkaa alkoki ilmestyy ihan hyvin et päästii siirtyy westii "yhille" no osa oli siel yhil mut.... voivoi, no joooh onneks sain jutella parin kaverin kanssa illan/yön aikana. Noh mut ei sillee mitää erikoista siis oo tapahtunu, tänäänkin vaan makoillu sängyssä sen jälkeen kun sain tehtyy kotihommii. En pelkästää makoillu vaa kuuntelin sentää musiikkia ja lueskelin harlequinia... joo oon sortunu jo joskus aikasemmin lukee niitä mut nyt taas vaihteeks oon innostunu lukemaan. Kävin mä pyöräilemässä etten oo ollu ihan neljän seinän sisällä koko päivää x) nyt sit kuuntelen pitkästä aikaa Deathstarsia <3 Sit otin kuvaa siitä nahkatakista mun päällä :D
Ah odotan niin syksyä ku rupee viilenee saa pukee takkeja ja kaikkii asusteita siihen lisäks x)  (oon niin onnellinen et löysin ton takin kirppikseltä oon joskus pikkusena haaveillu pitkästä nahkatakista, nyt sen sain)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti