maanantai 8. elokuuta 2011

Can you look at yourself now? Can you look at yourself?

Hups menin nukkumaan puol 6 aamulla ja heräsin sit joskus 4 aikaa tänää, eli oon ollu nyt jnt reilu 6 tuntii hereillä ja laittanu muuttolaatikoita kasaan. Oman huoneen oon saanu aika hyvälle mallille, pitäs nyt mennä tappelee keittiöön astioiden kanssa x) ei kyll oikee inspiroi toi keittiö. Mut pakko sitä o jos vkl pitää muuttaa jo, tosin karkaan pe-la kaustiselle äitin luo ja sit sunnuntaina oon apuna :) Oon täss koko päivän samalla kuunnellu musiikkia kun oon noita laatikoita laittanu, eka kuuntelin kaikki 4 uniklubin levyy mitkä mulla on ja nyt sit happoradioo 3 albumii ja yks kokoelma levy jonka nyt jätän kyllä kuuntelematta, seuraavaks vois vaikka kuunnella avenged sevenfoldia :D ...väsyttää, johtuisko siitä et söin hyvin x) siis sain vihdoin sen rullakebabin mistä inisin jennille melkeen koko ajan, koko viikonlopun vieläpä.
Onneks toisaalta pääsee muuttaa jos vaikka samalla alottas elämän vähänku puhtaalta pöydältä tai jnt. no liikkumaan mun o ainaki pakko ruveta tai jnt et sais painoo pikkusen pudotettuu, siks ettei se oo jonain päivänä terveysriski mulle ja ettei paino nousis ainakaa enää. Tuntuu ainaki siltä et paino ois noussu ku on syöny ja juonu koko kesän vähän liian hyvin. ^^''''' Mut jooh eli terveellisempään elämään jos sitä taas vaihteeks yrittäs siirtyy ja keksii jnt harrastusta koulun käynnin ohelle etten vaan oleile koko aikaa.
(...silmistä näkee etten oo nukkunu pitkään aikaan kunnolla)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti