torstai 18. elokuuta 2011

I remember shooting stars, the walk we took that night I hope your wish came true, mine betrayed me

Voi voi, elämä alkaa olla järjestyksessä. Oon jopa terveen näkönen kaverin mielestä XDD tai sit se epäili että oon sairas ku oon syöny, nukkunu ja hymyilen. Oon ollu hieman apea niinkuin oon selittäny aikasemmin mut nyt uudet tuulet puhaltaa. :) eli elämässä menee paremmin tai oon ajatellu et yritän olla murehtimatta turhista ja ärsyyntymästä ihan tyhmistä asioista. :) Perjantaina tosiaan olin äitini luona, pitkästä aikaan ja vihdoinkin saatiin toteutettua se tytär äiti ilta :D oli uskomattoman hauskaa ja uskallauduin laulaa karaokee :DD oli sellasii biisei mitä osasin nii kehtas mennä yrittää. Sit päästiin kämpille joskus 4 aikaa ja samantien simahettii. Lauantaina
heräilin sit joskus 3 aikaa päivällä kun sisko soitteli ja ilmoitti et tulee hakee mua äitiltä joskus kuuden aikaan ja mennään sit käymään veljellä ja hänen kihlatulla. Sit sieltä piti vielä mennä käymään kaverin mökillä kun hän täytti viikolla 18 porukkaa siellä oli aika paljon ja noh.. aika hyvissä. XD Alko vähän tylsistyy
loppu ajasta ku piti ootella et iskä soittelee et millon hänet ja hänen naisensa saa hakea serkun häistä. Noo onneks sentää 12 pääs takas kokkolaan nii eksyin vielä kaupungillekkin moikkaamaan Jenniä ja muita. :D Hengailtiin komiarockissa vesilinjalla :DD sit siirryttii westiin ja siel Samae Koskinen oli lopettamassa keikkaa eli päästii  kuuntelee viimesii biisei sinne :) näin sielläkin lisää tuttuja ja vaihdoinkin pari sanaa siinä ja sit lähettii taas jonnekki, ei me loppu viimetteeks myöhään oltu liikkeellä. Itekki ku pääs kotia nii hetken jumitin koneella ja lähin nukkumaan.Sunnuntaina ollu sit muuttopuuhien parissa koko ajan, aamulla vielä viimesii kamoi laitoin laatikkoon ja sit ei muutako kasaamaan kamoja rekan kyytiin :) oli ihan hauskaa kasailla tavaraa kyytiin mut sit ku täss loppu illasta viimesii tavaroita piti laittaa paikalleen nii alko olla jo silleen ettei oikeen enää jaksa ja kädetkin ihan jumissa tai hauikset oikeestaan ku sohvia ja sänkyjä kannellu. Noo maanantaina ainakin tiesin että oon rehkiny vähän liikaa X) vielä tääl on tosin laatikoita mitä pitää purkaa mut pikku hiljaa tavarat menee paikoilleen. Sit varmaan parin viikon päästä ruvetaan tekee muuttokuormaa isän naisen luolta x)
sit oon varmaan taas ihan jumissa ja mustelmilla XDDD Maanantaina piti mennä sit kouluun vaihteeks tosin rentopäivä kun sai olla Tutorina :D sama sit tiistainakin olin tutor hommissa ja eka päivä heti oli sinne 20 vaille neljää väsytti aika paljon sit iltapäivällä, illalla menin vielä sitten kaverille ja siellä katottii jurasicpark 1 XD naurettii aika paljon ja syötii kaikkee hyvää :DD myöhään meni ennen kun pääsin kotia ja sitte nukuin eilen pommiin, hups! mut onneks en pahasti. Päivä meni koulussa ja sit illalla käytii kavereiden kans westissä istuskelemassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti