maanantai 28. toukokuuta 2012

Soon...

Oon tässä sairaana.... en tiiä mistä sen oon kans saanu mut hällävälii kunhan paranen pian kun torstaina on todistustenjako x) sit musta tulee virallisesti vaatetusompelija LOL~ Tosiaan kävin shoppailee lauantaina kun sain maalattua loput laudat nii eksyin rahoineni kaupungille. Kirpparilta löyty kesäks kivat kenkulit :) kaiken muun sit oon aikalailla löytäny kaupungilta alelootista. Kesäloma vaikuttaa hieman hiljaista ja tylsältä siltä osin kun en nyt oo saanu vieläkään mitään töitä :// aiai~ et ei voi mitään, en ainakaan syytä itteeni että oisin ollu laiska. Oon ettiny koko ajan töitä ja myös niinkin ettei oo omalta alalta. Nooh eiköhän se muutto jotenkin järjesty sit syksyllä.... ^^''''''''' Jos nyt kaikki menee kaikinpuolin ok. 
Kaikki järjestyy aina, niinkuin vanhempani ovat minulle toitottaneet. :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti