tiistai 22. toukokuuta 2012

Nam Nam~

Maalailu on jatkunut hieman erissä merkeissä... oon siis istuskellu ympäri taloa ja maalannu kivijalkaa ^^'' vielä on jäljellä maalaamista, kait pitäs maalailla se ennen valmistujaisia tai en tiiä XD sit maalailin sellasen "kirstun" ja tynnyrin et ne sopiii pöytään ja penkkiin mitkä on ulkona :D maalaaminen on kivaa, varmaan huomennakin ois tarkotus maalata mut tälläkertaa takaisin lautojen pariin XD 
Koulussa oon saanu taas tehtyy vaikka mitä.. oi voi, eli siis hmmmm~ ompelin siitä punasesta kankaasta mikä jäi yli housuista ja "tikki"laukusta nii tein sit kangaskassin :D ja oon tehny housut, tosi ihanat ja rennot <3 niissä on resorit lahkeissa ja vyötäröllä. Sit tein tunikan vähän retrotyylisen johtuu vaan siitä kankaasta :) huomenna teen näytön loppuun vaikka se on jo arvioitu ja muuta XD no joo se johtui vain siitä että piti saada arvosanat papereihin ja sovitus jäi myöhemmäksi. Sovituksen jälkeen sit saan vasta laittaa ne napit siihen mut eli siis tänään oli sovitus. Et näin ja sit varmaan teen taas tunikan ku kaveri sano mulle idean et tekisin jonku kivan printti kuvion siihen sit :D ja no tartuin sit siihen ideaan. 
Ei oo sit kai muuta... hieman taas sekanen merkintä mut mitä väliä XD
Niin joo ja sit täss on eka ne mun tekeleet ja sit muutamii shoppailuja Glitteristä, H&M:stä ja kirpparilta







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti