keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Huudellaan vaan...

Nii joo yks päivä tossa datailin ja ompelin tais olla ennen Minnan lakkiaisia mut löyty vaan kuvia tältä omalta kameraltakin. Nii lyhensin vihdoinkin aamutakin joka oli nilkkoihin asti ja alottelin kiinnittää slipknotin sitä tribaalia siihen haalariin :) vielä on kyllä siinä tekemistä, aika paljon oikeestaan mut joo sitten kun kerkee. Nyt oon kerta äitin luona tosiaan ja sitten huomenna meen toholammille Heidin luo :) Eiköhän tässä samalla tää mun sekanen ajatusmaailma mee järjestykseen :)


Eilinen lookki oli vähän taas enempi mua :) ois saanu olla kyllä noi leggarit pois ja toppi tuolta revityn paidan alta pois ku oli nii sairaan kuuma.. : / mut jooh eilen sitten kun tulin tänne äitille niin hän leikkas mun hiuset ja lähin laahustaa lenkille tonne kylille, jonku tunnin kuulemma siellä vaelsin mut aattelin tänään ottaa uusiks :D mut huvitti hieman ku mulle huudettii siel jnt ja painettii rääkkää, kuulin jnt muminaa sielt autolta kun kuuntelin samalla ite musaa mut en sit jaksanu muuten kiinnittää huomiota, mut sitte tuli mieleen se kerta kun oon juossu sateella tuolla kylällä valkosis vaatteis.... ja arvata saattaa et mitään ei näkyny läpi mut joo sillonki huudettii ja painettii rääkkää mulle. No kun pääsin kotia niin naureskelin ja selitin äitille jnt lenkki reissusta ettei sitä näköjään tarvi sateella juosta että huudellaan.. XDD Joo no jos tänään sit ei huudeltas X)

ja kuvaa nyt hiuksista, hiukset taas niinkuin ennen mutta onneks hiusket muuten on tarpeeks pitkät niin saa noi siilitkin piiloon :) Iiris saa olla nyt onnellinen kun Henna on tullu takas XD nooo mut joo tottakai itekki tykkään ihan sairaan paljon näistä hiuksista :) ja onhan nää tällee kesällä kivat kiskoo vaan niskasta hiukset ponnarille :)

tän päivän lookki nyt kiskoin sen topin pois nii oli hieman viileempi :D ...joo oon kalpee vois hieman ottaa joskus aurinko xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti