maanantai 6. kesäkuuta 2011

Blessed With A Curse

Voi voi... oon sekasin jos näin alottais... mut jooh päivä kerrallaan ja askel askeleelta eteenpäin. Kyllä mä selviin jos oon tähän asti jo päässyt. :) On vähän tökkiny kirjottaa tänne kun ajatus ei oo pysyny oikein kasassa. Oon kuunnellu sairaan paljon musiikkia ja nukkunu, mut syöny kovin huonosti. Cd levyjä onki kertyny ihan hyvin alle puoles vuodessa :D ja tietty tahtoo lisäää :DD
 Huomenna menossa äitille <3 ja sit sieltä ois tarkotus eksyä sit lampille Heidin luo <3 Äitillä ollessa taas varmaan syön ihan kunnolla mut aattelin siel alottaa juoksemisen ku siellä mulla on aina vaan aikaa ja siel on ihana käydä juoksemassa.

Niin joo tossa toissäpäivänä oli Minnan lakkiaiset :) Se mun näyttötyö eli Minnan ylppäri mekko oli ihanan näkönen Minnan päällä, olen tyytyväinen siihen niin ja tietty ylpee Minnasta et se jakso opiskella kaksoistutkinnon. 
Ajatukset yhä sekasin kun en enää tiiä mitä mun piti kirjottaa ja ajatus pätkii : / noo antaa olla XD
kirjottelen varmaan koko loppu kesän ihan sekavia merkintöjä X)

Oon kuunnellu tätä biisiä ihan älyttömän moneen otteeseen, mut tässä on vaan jotain ihanaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti