sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

B-day!!

Vein tosiaan töihin perjantaina täytekakun ja se kyllä kelpas kavereille siellä. Sain heiltä lahjojakin joista yllätyin hieman siitä että he olivat hankkineet jotain minulle. Sit noo perjantai ilta meni oikeestaa oleskellessa ja siistiessä kämppää lauantaita varten kun oli tarkotus sillon juhlia synttäreitä kaveri porukalla. Noo lauantaia aamulla sit lähettiinki ostelee syötävää vähä illaks ja juomia ja sitten Heidi kaupungilta meille. Niin Miika tulikin tietty jo perjantaina meille, muut sit tulikin sillon lauantaina illalla. Alotettii tekee pizzaa ruuaks että oli jotain suolasta syötävääkin juomien kera. Ilta meni oikeesti tossi ihanasti ja oli hauskaa mut ihanin yllätys oli kun Miika ja tytöt oli suunnitellu sillee et mulle oli tehty kartta jouduin alottaa vessasta siel oli mulle laitettu rohkasu ryyppy alotusta varten ja kartassa oli reitti minkä mukaan mun piti kulkea ja joka huoneessa oli joku mun kavereista ja onnitteli mua omalla tavallaan mua. Se oli oikeesti ihanin synttäri lahja mitä sain tänä vuonna. Noh kerron hieman mitä matkan varrella oli tietysti koko asunto oli ihan pimeä että kuljin taskulampun valossa, eteisestä löysin Jussin, sitten hiippailin suihkuun niin siellä oli Kiia jatkoin sieltä matkaa eteenpäin keittiötä kohti ja siellä oli Minna joka alotti laulemaan mulle laulua, sit kipitin kuulemma kovalla vauhdilla olohuoneen puolelle ja siellä oli Katri mua halimassa sitten siirryin omaan huoneeseen niin siellä oli Jenni mun sängyn alla piilossa sieltä se tuli halimaan ja onnittelemaan ja matka jatkui Minnan huoneeseen ja sieltä löytyi Tomi. Tein rundin tossa vaatehuoneen eessä ja sitten iskän huoneeseen jostä löysin rakkaan pikkusiskoni eli Heidin sieltä viimeiseen etappiin eli vaatekomeroon josta löytyi tietysti mun oma ihana kulta joka oli tän keksinyt. Aivan ihanaa ku tultii sieltä komerosta nii kaikki tuli ringiksi mun ympärille ja laulo vielä synttärilaulun. Sit ruvettii leikkii kaikkee oltii piemäpiilosta pienissä, niin olihan se erittäin hauskaa täällä yrittää löytää piiloo ja olla nauramatta. Sohvalla istuskeli ne jotka ei halunnu osallistua ja sit musiikki soi hiljaa olkkarissa. Kaikkee muutaki tehtiin illan aikana. Nii joo sain Heidiltä glitteriin lahjakortin ja Minnalta anttilaan. Tänään sit aamulla koomailtii täällä Jussi oli lähteny mutta jättäny tietty ihanan viestin keittiöön. Sit myöhemmi sukulaisia piti moikkailla oltii iskän naisen luona kakkukahveilla.





11 kommenttia:

  1. ei vähä paras! :D miksei mulle järkätä tommosia D: sowwy en oo vielä keksiny sulle lahjaa mutta yritän keksiä jotaki ilosta :DD

    VastaaPoista
  2. oooooiii kiitos höpsö, vaikka ei sun oikeesti tartte mulle tehä mitää : )) no se oli tosiaan joo miikan idea alunperin et jotain erityistä pitää keksiä mun varalle :D ja yllätti kyllä todella paljon ja oli todella kivaa

    VastaaPoista
  3. jussin käsi tuntu aivan ihanalta tossa joten ilme selitetty :3

    VastaaPoista
  4. joo XDD tomii miks sitä selittelee >DDD ;DD

    VastaaPoista
  5. ^ XDDD

    eikä fak juu minä hommaan jotaki siule >8OO

    VastaaPoista
  6. örörörörörö ilkee X( no eiiiii kiitos hei hei TYTTI piirrä joitain pliiiiiiiisss <3

    VastaaPoista
  7. ..sää haluut synttärilahjaks jonku mun piirtämän kuvan? xDDDDDDD

    VastaaPoista
  8. Oli vaan niin vakio ilme siinä kuvas että oli ihan pakko ;3

    VastaaPoista
  9. tytti : eiku piirrä jotain uutta mulle :DDD hohohoh
    tomi : nii nii XDDD kumminki kauheet orgasmit siinä ku minna sylissä ja jussi hiplaa sun hiuksias XD

    VastaaPoista
  10. hmmm~ piirrä äää en keksi XDD

    VastaaPoista