torstai 19. heinäkuuta 2012

Ja täällä taas :)

Olin tosiaan sen viikon kaustisella joka sitten menikin yllättävän nopeasti :) aika kului siellä aikalailla töiden ja koneen parissa x) äiti osti mulle kiilakorkkaritennarit ja sit ite löysin kirpparilta kivan laukun :D
Nyt tällä viikolla oon vähän päivittäny vaatekaappiani ja ostellut asioita mitä puuttuu :) ...on sitä tullu ostettua kaikkee muutakin kyllä XD esim. koruja, leffoja, syksyks vaatteita niin joo ja löysin kirpparilta kivan 200kpl sikari laatikon sellasen röökiaskin näkösen mut se on metallilaatikko, se oli erittäin kiva löytö :D 
sit minnan kanssa ollaan oltu laittamassa vintillä tavaroita laatikoihin kun muutot molemmilla tässä jossain vaiheessa eessä. Niin joo ja oon sairastellu epäiltiin angiinaa mutta tänään soittelin tk:hon nii sieltä sanottii et ei pitäis olla mut varmista vielä huomenna et pari päivää nieluviljelyn jälkeen oleva tulos on varmempi, mutta huojensi se tämän päivän tietokin että ei mulla sit kai mitään oo, vähän ärtyisä nielu vain.
NIIN joo anteeks hiukset vaihtu takas tumman sävyisiksi niiden pitäs olla ruskeet mut niistä tuli mustat x)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti