maanantai 12. joulukuuta 2011

dance of the vampires

Helloouuh~ nyt on vihoin kaikki joululahjat ostettu :) Lauantaina tosiaan olin töissä ja meillä oli siellä pyjama partyt :DD eli työntekijöillä oli pyjamat yllä. Sit töiden jälkeen lähdettiin Matin kans pika pikaa ajelee kohti ullavaa hakemaan mun veljeä ja Miikaa kokkolaan kaverin pikkujouluihin :) sinne sit iltaa viettämään. Oli hauska ilta :) Sunnuntai meni oleskellessa oikeestaan sit, tai no käytiin me pizzalla ja herkuteltiin :D niiin joo ja kuvasin erään muusikon huonetta x) eli siis sunnuntai oli aikamoinen lusmuilu päivä. Tänään mulla oli vapaapäivä kun olin sillon lauantaina töissä. En nukkunu yöllä kunnolla, näin jossain välissä painajaistakin.... mut jooh tääkin päivä meni hieman lusmuillessa. Tuli sitä käytyy prismalla ja spr:n kirppiksellä Matin kanssa ja löysinhän mä jtn. sieltä kirpparilta. Illalla sit käytiin myös kavereiden luona. ...eipä sit mitään muuta erikoista, huomenna taas töihin. Viikko ja kolme päivää viel töitä ja sit ois joululoma :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti