keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Relax... it's over, you belong to me

Ah~ ihanaa huomenna töihin ja perjantai on vapaa (koska oon kahtena lauantaina töissä) niin ja sit ens maanantai on vapaa koulun puolestaki ku sit taas tiistaina on itsenäisyyspäivä. Vähä pidempi vkl pe-ti!!! XDD hihiiii nukun ja laiskottelen, no eii pitäs koittaa ommellakki :) sit on taas töitä ke-la ja sit sunnuntai ja maanantai taas vapaata. Sit seuraava viikko on ti-la töitä ja siiiiit on vaa sunnuntai vapaata mutta ku ei oo enää ku kolme päivää töitä ja se on ohi :( nooh mut ihanaa sitten on jo joulu :DD tän joulun vietän Mattin ja hänen perheensä kanssa :)))) hihii~ oon joulun jossain muualla kun kotona oman perheen kanssa, outoa x) siis silleen ku oon aina joulun viettäny perheen kans. Niin jooh siistin tässä huonettakin vähän enempi, ku olin pirteempi ja paremmassa kunnossa :D eilen illalla nimittäin oli aika heikko olo niin yllätyin sit tästä päivästä että oon ok XD oikeestaan kivaa kun on ok, vihaan sairastelua ku se on vaa lepäämistä ja makoilemista sängyssä. En oo sellanen ihminen joka vois olla pidemmän aikaa paikallaan ja lepäillä(jos en sit oo toooosi väsyny nii olo on ihan nollissa ja vaikutan kuolleelta) XDDD et juuh tällasta tälläkertaa :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti